Список разделов » 3D Уроки

Tracker Knife : NextGen asset production series

» Сообщения





Part 1



Modeling the High poly asset: smoothing & topology tricks to ensure accuracy and eliminate pinching









Part 2



Modeling the rest of the High poly asset: Creating the handle and screws









Part 3



Modeling the Low poly asset: tips & tricks for optimization and efficient polygon usage



Unwrapping: Making the absolute most of your texture sheets and reducing stretching









Part 4



Baking: How to create a perfect normal map bake using 3ds max & Xnormal









Part 5a



Texturing: Tips on building textures of different surfaces, adding wear & tear plus dirt and scratches









Part 5b



Spec & Gloss: I focus on creating a great spec & gloss map to make your assets shine









Reference - https://dl.dropbox.com/u/3337552/Ext.Projects/Youtube/TomBro...





Автор - Joe Harford



Сайт - http://jharford.4ormat.com/

Дата сообщения: 02.04.2013 16:08 [#] [@]

Огромное спасибо! Оч. полезно. clap

Дата сообщения: 21.03.2014 13:33 [#] [@]

Количество просмотров у этой темы: 4537.

← Предыдущая тема: Making of работы "Другое Небо"

Случайные работы 3D

Too Old
Центр культурного отдыха \"millenium\"
Шмель
Центр культурного отдыха \"millenium\"
Начало
Вавилонская башня

Случайные работы 2D

Домашний скот
Avernus
Nebel (туман, мгла)
Город
отстрел холодных гулей
Dream
Наверх